1 maj 2009

1:a Maj

Alltså jag blir så himla lycklig av det här vädret! Det är helt sjukt, vill nästan bara gråta:) Bara älskar att vara ute och se hur alla träd knoppas och blommor som blommar, ÅHHH! Tror inte att det finns någon som är så väderpåverkad som mig...

Har promenerat med Ludde i vagnen på förmiddagen Tittat på björkar som knoppas:)

Det blommar för fullt i min trädgård!

Har krattat och fixat hela dagen, typ. Suttit i solen och myst med familjen... William leker mest hela dagarna med grannen, det är så kul att han har en kompis så nära. Dom springer fram och tillbaka och leker jätte bra tillsammans.

Sen bjöd vi farmor och faster på god mat och dom hjälpte till med lite grejer.

Nu spelar Björn och Adde biljard i källaren och jag ska gå och lägga mig. Är uppe ovanligt sent idag, fy va trött jag kommer vara imorgon...

GOD NATT!






1 kommentar:

  1. Trevligt var det, hoppas att vi inte störde!?

    Adde

    SvaraRadera