4 maj 2009

Mormor Margot

Idag fick jag äran att köra runt på mormor:) Hämtade henne i Nusnäs och drog in till "stan". Hon skulle på banken, apoteket, kolla på skor och så skulle hon bjuda på fika. Vi hamnade såklart på Kaffestugan:) En räksallad till mig och 2(!) godbitar till mormor...;)



Vi hade jätte trevligt, det är inte så ofta tyvärr vi umgås. Blir bara när jag är ut till mamma typ, hon tar sig ju ingenstans direkt:( Bestämde iaf för mig själv att det ska bli oftare nu!



Ludde var såklart med på roligheterna, men William var på dagis. Margot köpte en "cars" bil iaf så han blev nöjd:)





Sen har vi varit till pappa en sväng och ätit jordgubbar som Margot köpte till oss på stan, gott var det!



Så har jag planterat lite blommor på eftermiddagen och varit ute på en långpromenad helt själv, det är så skönt ibland att gå utan vagnen!



Nu sover barnen och jag ska bara vara en stund... Kanske kollar på ER kl 21. Har inte riktigt hängt på där på slutet, men men...





Ludde på Kaffestugan..
.

3 kommentarer: