20 maj 2009

1,7 kg:)

Var på VV- vägning idag, hade gått ner 1,7 kg denna vecka! Helt otroligt! Tror inte att det är sant:) Hade inte tid att stanna på själva mötet för vi skulle ut till mamma på middag, men jag var iaf där och vägde mig och fick lite nytt material.

Nu är jag hemma och väntar på att Björn ska komma hem från jobb och Ludde sover. William stannade i Nusnäs, Danne och Miranda är där också. Är ganska trött, William vaknade 04.20 imorse och ville gå upp! Då hade Ludde sovit oroligt och är lite förkyld så jag hade verkligen inte lust att gå upp den tiden! Tvingade honom att somna om men han vaknade igen vid 05.30 och då fick han gå upp och kolla på TV... Jag och Ludde halvsov väl till ca 06.30 iaf... Anledningen till att han vaknade så tidigt var nog att han kvällen innan var så grining och trött för han var på Cirkus dagen innan jätte sent. Så jag la honom 17.30 och han somnade som en stock... MEN det gör jag nog inte om! Lite väl tidigt...

, nu måste jag hitta en ny dator, ska kolla runt lite på pricerunner tänkte jag. Någon som har nåt bra tips kanske...:)?

2 kommentarer:

  1. Grattis till dina 1,7 helt sjukt vad lite ändrad kost kan göra.
    Skönt att det funkar:)
    Love you.

    SvaraRadera
  2. oj , va duktig du är :D

    Hur går det med gravid vikten annars? Själv har man 6 kg kvar, jag har införskaffat ett nintendo wii fit, i hopp om att när Yacob sover, ska jag lyckas motinera ;) Får väl se hur det går :)

    SvaraRadera