23 maj 2009

Sommarregn och Hägg...

Alltså det luktar så gott ute så jag tror jag dör! Kan bara vandra runt och sniffa på alla underbara blommor som blommar. Nu har det regnat till och från hela dagen och det var så otroligt skönt att ta en promenad i kvälls luften:)

Ja ja, William har busat HELA dagen med barnen på gatan, har sån tur att det är 4 barn som är födda samma år! Himla skoj! Cyklat och lekt och farit runt... Sen kom Malle och Filip på em och lekte. Sen fick William och Filip bada nere i källaren för dom hoppade sig helt genomblöta ute i vatten pölen...

Jag och Björn grillade lite och nu har barnen somnat. Björn for ut på en båttur med Adde och jag har hyrt film och kollar just nu på Robinson.

Undrar om det är nån bra film jag hyrt?...





2 kommentarer:

  1. SKIT bra film, har sett den och den va kanon bra verkligen. Carola

    SvaraRadera
  2. Ja den var då helt ok iaf:)

    SvaraRadera