16 maj 2009

Björn fyller år!

Idag fyller Björn år, HURRA! Jag har börjat dagen med att baka VV- muffins och gjort en Jordgubbstårta. Nu har Karin och Kent precis varit här och fikat. Muffinsen var himla god och de tyckte alla:) Jag tog 2 vilket innebär 4 points, men men, ibland måste man få nåt gott:)... Jag beställde en ny biljardkö till honom i present, vi har ju fått pappas biljard bord, men köerna har ju gjort sitt... Så jag hoppas han blev glad för han tycker ju mycket om att spela:)

Filmen igår var riktigt bra faktiskt, jag somnade inte ( då måste det ha varit en riktigt bra film alltså). Björn somnade efter en timme typ, ja ja, det gör han jämt så det var inget nytt...
Snart kommer väl mamma och Phil och Pappa för att fika så jag ska väl sätta på lite mer kaffe kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar