6 maj 2009

Viktväktarna

Håll i hatten! Jag gick på mitt första Viktväktarmöte idag och blev medlem för en månad... Hur ska detta sluta?... Eller jag är ju otroligt peppad just nu, vill verkligen gå ner alla gravidkilo NU. Det har ju inte hänt nåt på vågen sen Ludde kom ut och jag klarar inte av detta mer! Behöver också lära mig att äta rätt, så jag tror att Viktväktarna kan vara grejen för mig... Målet är 10 kg, då är jag nöjd. Har inget behov av att bli smal som jag var en gång i tiden, men vill vara "lagom". Men första målet är -3 kg... HOPPAS att det ska gå bra nu då! Håll tummarna för mig nu alla:)

Inatt ska Björn vara så snäll och ge Ludde mat så jag ska få sova i källaren, tjoho! Har inte sovit en hel natt på över 5 månader, det ska bli SÅÅÅ skönt:)

Sov så gott alla för det ska jag;)

2 kommentarer:

  1. Lycka till! Viktväktarna är iaf ngt som brukar fungera - jag gick då ner 2,6 kg första veckan och då hade jag till o med en dag där jag inte räknade points! De första två veckorna brukar vara lite små jobbig med allt som ska vägas o mätas, men sen sitter det i ryggraden o man kan mkt utantill o har ett bra ögonmått - då brukar det flyta på rätt bra... och idag har de ju mkt rätter som man kan äta hur mkt man vill av - så hungrig behöver man ju aldrig vara :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju inte så man svälter vad jag förstått och det är bra för mig det;) Som sagt det är väl bara lite drygt med allt mätande och vägande ibörjan...

    SvaraRadera