15 maj 2009

Godissug...


Allså jag glömde ju berätta sist jag skrev att på min första vägning på VV i onsdags så hade jag gått ner 1,1 kg på en vecka! Helt otroligt! Och det har verkligen gått super bra! Har lagat god mat och verkligen inte varit hungrig en sekund typ:)
Idag är dock en lite sämre dag:( Hungrig och sugen på allt... MEN jag antar att man har sånna dagar med. Har inte vräkt i mig massa skit iaf, DUKTIGT;) Bara 2 små choklad bitar + att jag ska ta lite popcorn nu till filmen... Men det är "points" jag får äta, så jag behöver ju inte ha ångest...
Har inte gjort så mycket idag, varit till pappa en sväng. Testade att cykla med Ludde i cykelkärran och William på cykeln med mig. FY FAN va drygt det var! + att det var motvind. Höll på att dö när jag kom fram till pappa... Måsta bara ha en ny cykel annars kommer det inte att bli flera turer för mig inte! En gammal damcykel fungerer inte riktigt för all den last som jag hade... Fick ta Ludde med mig hem bara och hämta William med bil, ha ha!
Så har jag försökt att hinna med att rensa lite ogräs, men man hinner inte så mycket känner jag. Men men, man får ta en sak itaget...
Nu ska vi titta på "Twilight" som tydligen ska vara himla bra, eller?
God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar