14 maj 2009

Nu har dom åkt:(

Ja, vi har haft en trevlig vecka tillsammans jag och Frida + barn:) Tyvärr så blev Helmer himla förkyld och hostig idag så dom åkte hem. Men vi fick ju flera dagar tillsammans iaf! Vi har promenarat en del och varit upp till Ryfsel och kollat stugan och grillat korv och bara hängt här hemma. Mest bara myst, så underbart att bara umgås och snacka massa skit;)

Ludde fick nån slags attack igen nu på kvällen när han skulle somna och fick ont i magen stackarn, men nu sover han skönt:)

Jag är trött och ska gå och sova. Får fixa några bilder i morgon från veckan.

Måste även meddela att jag är förföljd av en psykopat och han gick nyss förbi mitt hus, IGEN... Fan va drygt, törs knappt ut och gå själv längre:(

God natt!

2 kommentarer:

  1. Men han kommer ju inte göra dig nåt - han har ju bara nån störning o är lite annorlunda - han gick förbi vårt hus häromkvällen oxå o råkade se mig så han glodde som f-n - han söker väl bara kontakt o tycker om att ha ngt att ägna sin tid åt :P

    SvaraRadera
  2. Tack för en underbar vecka! Hoppas bara ni inte bli sjuka. Helmer är frisk idag iallfall så det känns skönt.
    Puss

    SvaraRadera