30 april 2009

Nu är det fixat!

Tjoho!

Jag gjorde det! Helt själv till och med:) Så nu är det bara att kommentera för fullt i min blogg igen;)


Idag är det Valborgsmässoafton. Inget speciellt tycker jag nu, men det var annat förr... Lite av en slags fjortisfest afton kan man väl säga eller? Kanske lite roligt också om man är barn och får kolla på majkase och raketer såklart... Jag och Ludde är iaf hemma och Björn cyklade ner till Öna fotbollsplan med William för att kolla lite på kasen.


Jag är så himla trött för jag kunde inte somna igår eftersom jag drack för mycket kaffe och sent. Brukar bara dricka ca 2 koppar/ dag men igår blev det flera och sista vid 19-20, det gör jag inte om...


Idag har jag lyxat på och klippt mig och sen kom M och fixade färg på brynen och fransarna + plock. UNDERBART att bli lite ompysslad!


Nä, nu ska jag nog ta och lägga mig snart och hoppas på att få somna i tid idag...


KRAM!


1 kommentar:

  1. Bra fixat!=)
    Guuu va skönt att få bli lite ompysslad!=)
    Det betyder så mycket!!

    SvaraRadera