2 april 2009

BVC

Idag blev det sovmorgon kan man nog säga, vi vaknade kl 07.00:) William skjutsade jag till dagis till 9 och sen gick jag ut med Ludde på promenad, gick förbi pappa och han följde med. Det är så underbart att gå nu när vägen är bar! Sen kl. 13 skulle vi vara på BVC för 4 månaders koll. Allt såg bra ut och han ligger på sin födelsekurva nu. Han växer så fort! Nästa koll är vid 6 månader och då är det läkarbesök med.

Miranda och hennes kompis Michaela kom för att hälsa på William och Ludde efter skolan, det var kul. Träffas inte så ofta, tyvärr... Sen kom Malle med barnen och dom stannade på middag. Det är alltid kaos när vi ses med alla fyra barnen tillsammans, tänk om man hade haft dom alla fyra själv, HJÄLP!!!:) Nädå, men det är jätte kul att dom leker så bra tillsammans, oftast...

Nu sover mina små söta killar och jag har plockat och fixat lite. Så nu ska jag faktiskt kolla på "Familjen Annorlunda" och "Spårlöst" som jag missade i måndags. Tur att man kan kolla på TV4s hemsida:)

Tittade just på "Sjukhuset" och det var en liten kille på 3 år som hade någon hemsk metabolisk sjukdom och det var bara så hemskt så jag fick lov att gråta lite, GUD va glad man ska vara att man har friska barn!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar: