12 april 2009

Party!

Igår hade jag en helt underbar kväll med goda vänner:) Jag, Maria, Hannah och Marie träffades och drack lite gott vin i Hannahs brors lägenhet. Eftersom ingen av dom bor här och jag ville komma hemifrån så fick det bli så. Det var så underbart att bara snacka massa skit och umgås, för de var verkligen länge sen vi alla var samlade tillsammans. Nettan, Fredrik och Johan kom senare( Dom hade jagat hästar och blev lite sena....) Även Mattias S och hans tjej kom och Erik Z som var chafför. Vi hamnade såklart på krogen, kl var då ca 00.30. Var väl egentligen ganska tråkigt men jag och Nettan dansade loss på dansgolvet! Kände knappt en människa vilket är lite tråkigt... Fick skjuts hem med en väns lillebror, tvingade han... Så idag är man lagomt seg, usch... Har inte varit utanför dörren och det har varit solsken och varmt, ÅNGEST! Björn och Willim har varit till stugan, men jag och Ludde stannade hemma.

Måste vila nu. God kväll! Och tack mina underbara vänner för att ni finns;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar