5 april 2009

Trött...

Fy fan va trött jag är... Björn har varit borta 1 vecka nu och det märks kan jag säga, är sååå trött. Ludde sover oroligt med såklart, vaknar flera flera gånger per natt. Han äter var tredje timme + att han vaknar massa mer och jag vet inte riktigt vad han vill... TROR att det är en tand på G...

Har varit fint väder idag med, fast det inte skulle det. Så vi fick ju lov att hitta på något. Jag gick med Ludde i vagnen och William cyklade till pappa. Så fikade vi där och sen gick vi hem igen. Längst upp på gatan så fick William nog och började krångla, så himla drygt. Ludde hade vaknat dessutom och var hungrig och låg och skrek i vagnen. Vi kom väl hem tillslut, men gud va jobbigt det är ibland! Speciellt när man är trött och inte har så himla mycket tålamod på lager...

Sen har Hannah varit här och fixat med min dator lite, TACK! Hon är hemma från Göteborg vilket är väldigt trevligt:) och snart kommer Maria hem från Nya Zeeland, jippi!!! Hon är efterlängtad både hos mig och William. Han saknar henne så mycket och pratar om henne ofta, han vill åka till henne i Nya zeeland säger han, sötnos...

Nä, nu måste jag sova!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar