22 april 2009

Grey´s Anatomy


Natten var inte lika behaglig som den förra... Ludde knölade och verkade ha ont, vet inte om det var magen eller en tand på G, väldigt svårt att veta ibland tyvärr... Fick lov att ge honom panodil:( Fick ha både han och William i sängen, så Björn fick inte sova med oss;) Han fick sova i Williams rum. Ibland klarar jag inte av när det är fullt i sängen och ibland är det bara SÅ mysigt!


Har bara varit hemma idag och fixat och donat. Björn håller på i källaren, har så himla mycket skit där nere! Allt ska rensas och det som ska sparas ska läggas i kartonger... Det går framåt iallafall. Väntar även på rörmokaren som ska fixa med lilla toaletten där + tvättstugan. Det är verkligen KAOS där nere... Men det går framåt:)


Maria kom förbi och lekte lite med William, dom städade hans rum också, TACK!


Sen har jag spenderat dagen med att kratta gården, så himla skönt! Jag tycker att det är ganska kul faktiskt, men jag får ju passa på när Ludde sover, det är lite svårt annars.


Ludde somnade vid 19.30, men William var lite svårare idag. Han sover nog nu iaf... Han ska ju till dagis imorgon så jag hoppas att han är pigg när han vaknar! Han ska ju inte dit förrän kl 09.00 imorgon, så det är ju lugnt men ändå...


Nu är det snart Grey´s Anatomy, UNDERBART!!!


Kram och God Kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar