21 april 2009

Huvudvärk...

Har lite dålig motivation just nu till detta bloggande... Ha överseende:)

Dagen började bra. Ludde sov väldigt bra hela natten och vi vaknade kl 7. Fick lite mer sovmorgon då Björn gick upp med barnen och jag sov till 08.30. Åt frukost och tränade 1/2 timme på crosstrainern. Kändes himla bra! Vid lunch åkte jag och Ludde till Maria och vi åt en GOD lunch bestående av nån Kelda soppa med räkor i, MUMS! Drack lite kaffe och myste, sen när jag skulle hämta William på dagis kl 14 så kom huvudvärken... Sen har den suttit i resten av dagen, och det hjälper knappt med panodil. Fick lov att lägga mig en stund på eftermiddagen och det händer ALDRIG annars kan jag säga. Jag hoppas att jag inte ska bli sjuk, nu när jag kommit igång med "träningen" igen:(


Barnen somnade rätt tidigt idag iaf, innan 19, skönt... Få lite egentid på kvällen är inte helt fel:) Ska snart inta en bekväm position i soffan och kolla på Ugly Betty och Desperate Housewifes, jippi vilken underbar TV-kväll!



Har även tänkt att lägga ut lite nya bilder, tex från Idre resan men har inte orkat fixa över dom på datorn... Får se om det blir av en annan dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar