27 maj 2010

Yes!

Ännu ett delmoment i kursen avklarat idag! Och arbetet vi ska vara klara med på måndag har vi gjort klart också! Känns himla bra, nu kan jag njuta av helgen som kommer:) Sen blir det plugg igen för det är tenta på torsdag, Hälso och sjukvårdsrätt, sen är kursen slut! Tiden rusar iväg! Nu hoppas jag verkligen på en underbart solig och varm sommar. Att vi ska hinna med att göra staket och veranda inom en snar framtid, att Frida med familj kommer på besök snart och att Williams födelsedag blir fin!
Längtar till det är så här härligt på Saxviken.......

















2 kommentarer:

  1. Kom sommar kom!
    Förlåt att jag är dålig på att ringa men jag fullt upp.
    Ikväll har jag bakat FEM rulltårtor...Jag har ont i fötterna och dööööör snart:)
    Jag tänker på dig och snart kommer vi.
    Puss

    SvaraRadera
  2. Well done! KRAM från mamma

    SvaraRadera