6 maj 2010

Lillstugan


är ledig igen från och med 1/7, nån som är intresserad? :) , vi tänkte faktiskt testa iaf under sommaren att hyra ut per vecka till turister. Har nu lagt ut annonsen på blocket så vi får se om någon ringer...
Jag var hos tandhygienisten igår. Jag trodde att jag skulle få lov att dra ut en visdomstand, men det visade sig att jag bara hade ett sår längst bak, troligen bitsår?.., hm, ja ja det var ju tur att jag slapp dra ut nån tand iaf! Annars såg allt så klart super bra ut;)
Idag har vi skrivit klart första basgruppsarbetet i den nya kursen, känns skönt att ha det gjort innan helgen så man kan slappna av lite. Väldigt konstigt dock att sitta och diskutera med 8 pers över datorn, det är nåt helt nytt för mig, men skönt att slippa åka till Falun.
Ludde vaknade 04.30 idag, fy f-n... Förstår inte, så nu är jag trött... God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar