18 maj 2010

Dagens namn

är Erik och det heter lilla Ludde i andra namn:) Efter Björns morfar...

Jag är fortfarande trött efter helgen + att jag börjar bli förkyld känner jag:( Har redovisning imorgon på skolan kl 13 och vill inte! Usch gillar inte att prata inför klassen och lärare...

Idag tog vi oss en tur till Sommarstugan för pappa berättade att igår när han var där så var det sjukt mycket grodor som gjorde bebisar där, hi hi. De hade låtit och bubblat nere vid vattnet och han hade aldrig sett det förut. Jag som har älskat dessa grodor sen jag var liten och lekte med dom där uppe i stugan, Jag fick ju bara lov att åka upp idag! Självklart så var det redan för sent, vi såg några enstaka grodor och William tyckte dom var lika söta som jag tycker:) Ludde var imponerad av naturen och gick och sa blomma åt alla fina vitsippor:) Självklart så var batterierna i systemkameran som jag tog med mig slut så jag kunde inte ta några fina bilder... Men gården var full av vitsippor, det var sååå fint! Vi grillade korv och myste, sen fick vi skynda hem så jag hann plugga lite...

Obs lånad bild!

Nu sitter jag och funderar på att anmäla mig till detta;

Obs Bild tagen från www.tjejmilen.se


Tjejmilen! Eftersom jag åkte Tjejvasan så tänkte jag hitta på nåt mer för att röra på fläsket;) Nån som vill va med på en "Kvartettanmälan" kanske?

2 kommentarer:

  1. Ja, jag hade oxå tänkt att amnäla mig till tjejmilen, var på väg redan förra året och året innan :P MEN nu så blir det av! Har redan lagt upp litet träningsprogram *wooooo* sen ska jag väl se till att följa det oxå :P

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Läste lite på tjejmilen.se - verkar ju skoj det där med kvartett; men då får vi se till att vi vinner en resa till Tjejmilen i New York :) det hade ju varit nice!

    SvaraRadera