16 maj 2010

Oj då!

Vilken fest det blev igår alltså. Jag gjorde allt jag aldrig skulle göra annars tror jag... Höll ett litet tal för Linda inför typ 75 pers, sjöng på scen med bandet( De tyckte jag var så bra så dom kanske ville ha mig med på nån spelning...;) ), dansade bugg med ALLA tror jag och en del snurrade mig så mycket så jag flög omkull. Drack alldeles för mycket vin och öl, och var kvar till SIST! Åkte med bandet hem, hi hi. En i gänget liksom, haha!
Det var en super trevlig afton iaf och det blev ju super fint väder dessutom!

Idag har vi firat Björn på hans födelsedag, Karin och Anna kom och fikade när som skjutsade hem barnen vid 16, sen har vi grillat och jag har kollat på en film. Nu måste jag sova, ska till Falun imorgon på Basgruppsträff.









2 kommentarer:

  1. GRATTIS Björn.
    Vad bra att ni hade kul i går, och ibland är det not nyttigt att gå utanför sin "comfort zone" och tex hålla tal för 75 pers. Bra tycker jag. Kan tänka mig att bandet blev impade av dig. Du är ju duktig att sjunga. Kram från BB i Riga.

    SvaraRadera
  2. Men herre min jävla gud vad snygga ni var...:)

    SvaraRadera