12 maj 2010

Onsdagen

idag då. Tiden rinner iväg och att plugga hemma med barn + sambo i hälarna är inte lätt! Även fast jag gömmer mig i källaren så kommer någon ner till som tätt och vill något. Måste ta mig iväg för att studera om det ska bli ordentligt gjort helt enkelt... Blir sjukt trött här hemma också och måste ta mig en powernap emellanåt;)

Annars har vi inte gjort så mycket idag, tog en cykelvända med barnen på em för att komma ut lite, det var skönt, jag verkligen älskar min fina cykel!
Lånad bild men jag har en likadan, Monark Karin Rosa

Imorgon har jag beställt tid på Emmas Spa, ska få mig en välbehövlig ansiktsbehandling, för det är jag värd;) Så jag åker dit nån timme tidigare och spaar lite och bara är, underbart. Någon som vill hänga med?!

Lånadbild från morahotell.se

Snart dags för Greys! Ska smaska på lite kladdkaka som jag fick lov att baka idag, I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar