13 maj 2010

Torsdags

spaat, blev en underbar upplevelse! Först bubblade jag lite, sen läste jag skvaller och åt massa god frukt. Sen var jag med om kanske den bästa ansikts-behandlingen ever.

Det har spöregnat hela dagen förövrigt, så att bara få gå ner till Emmas Spa var sååå ljuvligt:)

Sen har jag och barnen varit ut till Gesunda och hälsat på Malle, Alexandra och Philip. Fick med oss Alexandra hem för första övernattningen, ska bli intressant att se hur det går... Hoppas dom ska sova gott nu:)

Jag och Björn ska kolla på Avatar som jag lånat av Sara och Johan. Eller vänta nu- helt plötsligt var det ju hockey...:( Här har man sett fram emot filmkväll och så kommer han på att det är hockey... Nä nu ska jag ta över TVn på en gång!

1 kommentar:

  1. Blev det ngn film? hi hi, ja dessa hockeymatcher *suck* J kollade fotboll - värdelöst ... Så det är att rekomendera på Emma SPA? Ja, jag borde minsann unna mig ngt när jag lämnat in mitt examensarbete OCH satt betyg på alla mina elever! *pust*
    kram!

    SvaraRadera