4 maj 2010

Läser

en bok nu som handlar om att vara sjuksköterska och chef, alltså studentlitteratur, och den är riktigt intressant och lärorik. Hoppas att det ska bli lite jävlaranamma i mig sen när jag är klar med utbildningen, för arbetsledare kommer man ju att bli iaf på ett eller annat sätt...

Imorgon ska jag till folk tandvården och det kom lämpligt då jag börjar få lite ont i en visdomstand... Hoppas att jag inte behöver dra ut den, har dragit ut 2 st redan och det är inte så kul:( Annars så älskar jag att gå till tandläkare och få höra hur fina tänder jag har, ha ha.

Sitter nu och kollar på resor, det kan ju i princip ta hur lång tid som helst att kolla olika bolag, resemål osv. Funderar nu på Kroatien i mitten/ slutet på augusti, familjevänligt och pooler och gärna vattenrutchkanor. Kanske all inclusive? Vi ska åka hela familjen och kanske Faster Anna och Farmor Karin. Någon mer som vill haka på?!
Jag är så snäll och bjussar på en jätte fin bild på mig själv, då många vill se mitt nya jag;) Alltså slingor... och mer ska det bli, sommar fräscht helt enkelt! God Natt!!!

5 kommentarer:

  1. Lustigt - jag har oxå börjat prata om Kroatien med J om att jag vill åka dig :) ja, vi kanske ska haka på i augusti :)
    Nu blir ju jag oxå sugen på slingor juh! Jag som bestämt att jag ska vara brunett-naturell i sommar :P
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej sötnos får vi följa med också???
    Kram
    mamma

    SvaraRadera
  3. Fin bild du passar bra i slingor!/Lisa

    SvaraRadera