18 februari 2010

Test med Ny Kameran

Tog några bilder med nya systemkameran igår. En av Liljorna i buketten som jag fick i söndags har slagit ut så fint! Jag verkligen älskar Liljor, mest vita, men alla färger går bra:) Blev ganska fina bilder, eller hur? Jag är ju ingen mäster fotogaf direkt, men är lite nöjd ändå...
Igår tog jag och Jenny en träningstur i spåret, Hökberg-Eldris = 10 km. Det var inte kul, eller de gick bra till Läde men sen var det sjukt jobbigt. Det snöade och spåren var inte bra, Men vi kom fram tillslut och gissa om jag var trött igår kväll,,, Ja...
Idag skiner helt plötsligt solen! Barnen är på dagis( Luddes sista inskolningsdag ) och jag har skottat massa snö, IGEN.



3 kommentarer:

  1. Fina kort! Visst e det kul att fota med en "riktig" kamera. Jag ÄLSKAR min systemkamera. Ska ge dig ett litet tips ang vita lijor såg nämligen att dom stog på en vit bänk, farligt nära tapeten. Det där oreanga pollenet som sitter på pistillerna går typ inte att ta bort om det kommer på ngt vitt (jag fick lov att måla om en fönsterbänk). Så numera klipper jag alltid bort pistillerna. Va duktig du är med skidorna förresten, du kommer att klara tjejvasan galant. Om du får mersmak så kanske vi ska köra vasaloppet tillsammans nästa år. KRAM Kicki

    SvaraRadera
  2. Tack för tips och för att du tror på mig min vän! Något Vasalopp kommer det dock aldrig bli för min del... ;)

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder! KRAM från mamma

    SvaraRadera