10 februari 2010

Inskolning

Inskolningen går som en dans! Ludde älskar att går runt och kolla in allt på dagis och gillar verkligen att ha massa barn runt sig:) Mest gillar han såklart badrummet som har både toalett och tvättmaskin,,, Antar att dom får hålla dörren stängd även där framöver...

Vi har nu varit där mån-ons 09-11 och fortsätter så samma tid hela veckan, men imorgon och på fredag ska jag hålla mig i ett annat rum. Ska bli spännande, tror dock inte att det blir några problem. Ska nog hänga lite med William på hans avdelning, då blir han nog glad:) Kul att se lite vad dom pysslar med också såklart!

Idag fyller lilla Helmer 2 år! Sötnos, va fort tiden går! Önskar att jag kunde vara med och fira honom, är så tråkigt när man bor så långt ifrån nära och kära...

Det jag längtar till mest just nu är lördag! Är sjukt partysugen och vi ska på Jennys 30 årskalas, hi hi! Var väldigt länge sen jag kände mig så här taggad för fest;)

Har börjat med förberedelser, igår var och på Power Yoga ( UNDERBART ) sen åkte jag och sola, hem och tona håret och färgade ögonbryn. härligt att få pyssla med sig själv ibland.

Skidåkningen går ju sådär måste jag erkänna, men jag tränar ju iaf något regelbundet! På fredag ska jag och Björn ta en tur, vill gärna åka med någon... Tråkigt att åka iväg själv liksom innan man kommit in i det riktigt...

Nu är jag trött men kollar på Förlossningskliniken, Love it! Sen blir det spikmatta och sömn.

GOD NATT!

1 kommentar:

  1. Å va kul med party - det längtar jag efter oxå. Får väl se när det blir nåt sånt framöver :) ha det så skoj!!

    SvaraRadera