7 februari 2010

Inskolning

Imorgon börjar Luddes inskolning på dagis. Helt sjukt att lillfisen blivit så stor! Han ha ju fått plats på Storebrors dagis, till slut.. Föst var det ju så fullt, men sen var det inte det... Ja ja hur som helst så fick han plats på andra avdelningen, men det blir nog bara bra det :)

Inskolning nu då i två veckor, sen blir det väl 15 timmar/ veckan tills jag börjar skolan igen 4/4. Gud så jag längtar nu!!! Har snart varit hemma 1 1/2 år, herregud så fort tiden går!

Idag var vi bjudna på middag i Nusnäs då mormor fyllt år. Vi fick sjukt god Porter stek med massa gott till och tårta till efterrätt. Så nu är jag himla mätt och belåten:)


Tyckte att lillfis nyss var så här liten....

3 kommentarer:

  1. Alla förskoleavdelningar i kommunen var tvungna att ta ett barn till, till de redan överfulla grupperna!

    SvaraRadera
  2. I Know! :) Det är sjukt som fan, men jag är ändå glad att han fick plats på samma som sin bror:)

    SvaraRadera
  3. Ja tänk vad fort tiden med lillfisarna går!
    Jag måste faktiskt erkänna att jag längtar att få jobba nu! Det är ingenting jämfört med detta heltidsjobb!;-)
    Kram

    SvaraRadera