24 februari 2010

Onsdag

Mina älsklingar!

Luddes spyor försvann lika fort som dom kom igår... Fattar ingenting, men skönt att det gick över fort! ( Peppar Peppar... ) Ingen annan har blivit sjuk, än. Och vi fixar för fullt inför morgondagen då alla gäster kommer och vi flyttar till Karin tills på tisdag. Kommer att bli galen utan internet by the way...

Har inte lyckats ta mig ut i spåret varken igår eller idag tyvärr, kyla och sjukt barn har satt käppar i hjulen för mig, men imorgon måste jag ta en runda. Bara jag har botat förkylningen som är på G... Köpte massa idag på apoteket idag; Echinagard, C-vitamin, vätskeersättning och panodil...
Nä nu måste jag fortsätta städa och fixa! Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Men gud vad Wille är lik Björn...:)
    Det går inge bra för er nu. Vad ska ni er till i helgen?

    SvaraRadera
  2. Jag har bästa kuren för allt här hemma! om du vill kurera dig :) Sancho-olja. finns att köpa på nätet tror jag men jag vet inte om det finns att köpa i mora.
    Om ingen av er andra får magsjuka när ludde spyr kanske det beror på ngt han äter? har ni bytt välling eller nåt? maya reagerade ju med spyor oxå om hon fick ny välling eller om hon hade fått fullkornsvälling en längre tid...
    Kram o lycka till! tänk positivt nu - dina nojjor och tankar skapar din verklighet. Se dina barn friska och se dig själv glida in i vasaloppsmålet så ska du se att det går bra - om du tänker att "neeej, nu är ludde sjuk igen, tänk om vi oxå blir sjuka, hoppas inte vi blir sjuka, å nej, allt går fel nu o jag som ska åka skidor"... osv, ja då kommer det bli precis så. Universum är klurigt men enkelt :)

    SvaraRadera