12 februari 2010

I Fäders Spår,,,

Mamma kom hit efter jobbet vid kl 15 idag så att jag och Björn kunde ta en tur i Fäders Spår:) Tog bilen upp till Läde och åkte mot Hökberg, oh my god! Det var bara uppför minsann! MEN det gick desto bättre nerför sedan;) Tog ca en timme, vet inte om det är bra eller inte för en mil( Första gången så "långt" ) Tjejvasan närmar sig med stormsteg och jag börjar bli lite nervös... Ska försöka åka minst 5 ggr till eller nåt. Tror att det kommer gå bra bara jag har bra glid och fäste!

Nu har vi ätit belönings-sushi, mums var det! Sjukt trött men ändå skönt är man har gjort något vettigt.

Så är även en veckas inskolning över och allt går jätte bra tycker jag! Ludde verkar gilla stället och jag är så glad att vi fick plats på Tuvan till honom med. Saken är också att jag själv gick på detta dagis för en herrans massa år sedan så det känns lite speciellt att mina barn får gå där. Vissa "fröknar" är ju kvar vilket gör det hela ännu bättre:)

Imorgon är festen, Tjoho! Trevlig helg alla vänner!

1 kommentar: