6 februari 2010

MirandaMirakel:)


Min söta lilla systerdotter Miranda, som förövrigt inte är så lite längre ( Fyller 13 snart...), skrev detta söta om min mormor, alltså hennes gammelmormor, för några år sen i skolan. Fick lov att fota det idag hos mormor, det sitter där på väggen:)

Jag och barnen sov hos mamma inatt, det va himla mysigt. Vi åt tacos igår och Marie och Miranda var också i Nusnäs, nästan hela släkten samlad;) Björn skulle på hockey och bada tunna här hemma så jag kände bara nä vi åker ut... Skönt för Björn också att få bjuda hem lite kompisar utan barn och kärring hemma, hi hi. Man behöver sånt ibland, man måste få unna varandra sånt tycker jag.

Idag tog jag och mamma en härlig promenad och sen på em när jag kommit hem följde Björn mig till Eldris och vi tog en tur i spåret. Trodde aldrig att jag skulle få med honom då dom hade varit uppe till ca 04.00...

Nu blir det mys med lite godis och Melodifestival, kul kul!


Trevlig kväll alla söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar