16 februari 2010

Några nya pics...

Ludde tittar ut på...
Pappa som skottar av garagetaket...

Bröderna är ute på en tur. Ludde åker på Björns gamla spark/ släde ( ? )


Ludde övar på att gå i klumpiga vinter skor och tittar på...

William som spelar lite med pappa :)

Luddes inskolning går verkligen bra och nästa vecka börjar dom båda att gå 15 timmar i veckan. Gud så konstigt det kommer kännas att lämna båda två helt plötsligt! Skönt iaf att det blir en mjukstart innan min skola börjar i april...

Skidåkningen tar sig och jag känner mig peppad! Hoppas att jag kan ut i spåret imorgon igen. Blev åkning i går igen iaf:)

Det blev inget nytt husköp för tillfället, mest pga ekonomin tror jag... Tror nog att jag mest är en "kråkbergsflicka" ändå, kommer nog hamna där till slut;)

Det känns verkligen att det går mot ljusare tider och jag börjar få tillbaka lusten att göra saker och känner hopp, ha ha! dom här mörka månaderna är bara för hemska! Men snart är ju tom Vasaloppsveckan över och då är et ju vår på riktigt! Underbart!!!












1 kommentar: