29 januari 2010

Sovmorgon och skidglid

Barnen har sovit hos Farmor Karin inatt, för att vi skulle få sova skönt, väldigt snällt och uppskattat kan jag lova!:) Egentligen skulle Ludde sova där själv, men William ville såklart också när lillebror skulle... SÅ jag och Björn fick en myskväll med god sushi, bubbel bad i källaren och läsning med lampan på i sovrummet;) Lyx! Sov som en stock till 09.00 och låg kvar ett bra tag och bara var, underbart! Sen åt vi frukost och Björn fixade våra skidor och vi begav oss till Hemus för första skidturen sen typ mellanstadiet, och JA jag ska åka Tjejvasan.... Oj oj.... Björn som faktiskt har åkt Vasaloppet fick vara min coach och vi hade faktiskt en trevlig timme i spåret, hi hi. Såg framför mig innan hur jag fick ett utbrott på honom när allt gick åt helvete och jag ramlade och skyllde allt på honom... Nu blev det tack och lov inte så utan det gick himla bra faktiskt! Stolt över mig själv! Får man va det?...Det är nästan bara backar där i Hemus märkte jag, upp och ner i 5 km, men det gick det också. Känner mig nu lite trött i kroppen, imorgon blir det vila. På söndag ska jag och Forss- Jenny ta oss i väg till spåret:)

TREVLIG HELG!

2 kommentarer:

  1. Jag är stolt över dej,och JA man får tro på sig själv.Det tycker jag att du ska göra lite oftare för du är BRA och en STARK kvinna.Vi tror på dej. Kram Sis

    SvaraRadera
  2. Ja klart man ska vara stolt över sig själv - har ngn sagt att man inte får det? SJÄLVKÄNSLA vännen!!

    SvaraRadera