14 januari 2010

Ny kamera beställd!

Ja va fan, fick ju lov att punga ut massa extra pengar till skidutrustingen så det fick bli en ny kamera med:)... Oj då! Men va härligt det känns!

Denna blev det: Nikon D3000, beställd på Netonnet.se

Lånad bild...

Någon som vet om jag gjort ett bra val?... Är ju ingen proffs fotograf så den duger nog super bra till mig:) Annars har jag haft en ganska bra dag och fått lite vettigt gjort. Julen är nu helt borta och jag har satt upp nya gardiner:) Var även med Björn ner till Synoptik för att välja ut glasögon, man undrar ju vad han annars hade kommit hem med liksom;) Det enda tråkiga idag är att Ludde är ännu mer snorig och hostig, jobbigt jobbigt + att han har 39 graders feber... Själv känner jag mig lite halvt förkyld, men det ska nog bli bra det här, peppar peppar... Har ju skidor att åka på från och med imorgon så här kan vi inte vara sjuka inte!

Natti!

2 kommentarer:

  1. Ja, det är inte lätt i den där kameradjungeln - men den kameran är väl bra för nybörjare så det blir nog bra! Jag var på väg att köpa en systemkamera förut oxå, men gav upp för jag kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle ha, ska väl ta upp det projektet snart igen när jag har tid :)
    Hoppas Ludde mår bättre snart!!

    SvaraRadera
  2. Många som köper systemkamera för första gången köper D3000, åtminstone mina kunder. ;)

    SvaraRadera