27 januari 2010

Snöstorm

Är inne i en trött och svag period, känner mig halv krasslig:( Sov även si sådär inatt också. William har iaf sovit i sin säng 3 hela nätter nu, stora killen:) Så vi vaknade allihopa runt 7 imorse. Efter att Björn skjutsat William till dagis var jag sjukt trött så när Ludde skulle sova igen så la jag mig med honom, vi sov 10-11.30, OJ! Skulle ju träffa Kicki och Jenny på Kaffestugan 11.30! Som tur var så var även dom lite sena... Kom dit 12.15 och hade en trevlig pratstund och lunch. Lilla Hugo sov hela tiden, lilla lilla sötnos! *Sugen*

Hämtade Willam på dagis vid 13.45 i snöstormen och åkte hem, Björn började jobba kl 14, tråk... Sen har vi bara lekt och busat här hemma jag och barnen. När Ludde somnat så tog jag mig ut en snabbis och sopa trappen och skottade lite snö, så skönt att bara få lite luft! Har nu kollat på Robinson och ätit popcorn, suck, vilken dålig karaktär jag har, verkligen... What ever, känns det som nu, inte imorgon dock...

, nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite, har kommit över en himla bra bok som jag inte vill sluta läsa, kommer tyvärr inte ihåg nu vad den heter... Hoppas att Ludde sover nu och inte vaknar för att jag lägger mig och läser, hm... Ligger även på spikmattan varje kväll, såååå skönt!
Tack mamma för den braiga julklappen!


Min älskade sötnos! Ett första foto med nya kameran:) Har inte haft tid att experimentera med den än tyvärr... Men några har det blivit iaf

God natt på er!

1 kommentar:

  1. vad stor han blivit! Och världens go-skit;-)
    Kommer du in på min blogg nu?
    Kram!

    SvaraRadera