19 januari 2010

Pissdag

Känner mig inte på topp idag:( Trodde att jag skulle bli riktigt frisk så jag kan börja träna på allvar inför Tjejvasan, men icke... Ludde vaknade med ögoninflammation och har nu varit sjuk i över en vecka. Fick tid på VC och träffade Läkaren som sa att han verkar ha en rejäl förkylning, men såg inget i öron eller hals... Så det var bara att åka hem och se om det vänder åt det bättre eller sämre... Suck... Tror också att William börjar få ögoninflammation, vi får se imorgon hur det ser ut,han ska ju på dagis egentligen.

Det var bestämt sedan en tid tillbaka att jag skulle åka själv till Östersund imorgon och hälsa på Frida med familj ett par dagar, men nu är den resan inställd:(
Det enda positiva idag är nog att jag fick hämta ut den nya Kameran:) Så nu ska jag börja kolla på den tänkte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar