7 januari 2010

Duktig

Idag fick jag tummen ur och tog mig till gymmet, känns hur bra som helst, äntligen har jag kommit igång:) Har dock inte tagit mig ner på Intersport för inköp av skidor, men men, det får bli imorgon! Är ju så kallt ute ändå så jag lär inte ta mig ut i skidspåret förrän det är lite varmare ute... Malle har en gratis vecka med mig nu iafClass Gym så det lär bli en del träning denna vecka;) Sen hoppas jag såklart att hon blir medlem så jag har någon att träna med framöver också, lite roligare när man gör nåt tillsammans med någon, eller hur?!

Annars var det bara tråkigheter idag, för det första så råkade jag igår spilla ut kaffe över Malles mobiltele, som idag gick sönder. Kul,,, :( får lov att betala 1500 på självrisken så att hon får en ny... Roligare kan man ha för pengarna ( som man inte ens har...)

Sen fick jag reda på en annan sak idag så jag blev chockad, men tänker inte skriva om det här...

Inatt ska jag få sova i källaren och det är underbart lyxigt, speciellt just nu när Ludde inte vill sova så bra på nätterna. Så nu ska jag ta min bok och gå ner i tystnaden och njuta...:)



3 kommentarer:

  1. Oj, det lät allvarligt. Hoppas ni mår bra iaf och att du fått sova gott!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Ja sätt igång nu...jag har kommit igång med yogan igen KRAM från mor

    SvaraRadera
  3. Vilken otur med mobilen...=O
    Hälsn. från Nusnäs =)

    SvaraRadera