26 januari 2010

Den omtalade källaren...

Inatt fick jag äran att sova i källaren igen:) Har väl hänt några ggr nu sen Ludde kom till världen. Det är fantastiskt skönt, som jag tidigare berättat, att bara få gå ner och sova i tystnad hela natten... Ludde är ingen hela-natten-sovare direkt, har nog faktiskt inte sovit en HEL natt än och han är ju nu över 1 år... I vanliga fall ska nappen i ett par tre ggr per natt, men de senaste veckorna har det verkligen varit katastrof! Han vaknar hela kvällarna till jag till slut får lov att lägga mig och ta honom till mig... Sen sover han oroligt och vaknar typ 100 ggr per natt och sätter sig upp och bara knölar runt, what´s the problem liksom?! Känner mig helt okunning på detta då lilla Willam SOVIT hela nätterna sen han var 1 månad... Olika som natt och dag mina killar...

Sov iaf till halv 9, underbart. Sen morgonmys med hela familjen:) Sen tog jag en powerwalk med Ludde på 1 timme, städade lite och lagade lunch. Sen har Linda och barnen varit här och lekt några timmar på em, väldigt trevligt:) Sen fick jag ett ryck och städade våra sovrum och bytte till rena lakan ( hoppas hoppas Ludde sover gott inatt;) ) Åh det ska bli så skönt att lägga sig!


God natt mina vänner! Imorgon blir det lunch med Forss-Jenny och Kicksan som är hemma från storstan. Ska bli kul att hälsa på hennes lilla Hugo som är typ 2 månader, hi hi. ( Lär bli grymt sugen på en liten till.. Eller inte...)





1 kommentar:

  1. Ja det kommer du självklart bli:) Hälsa tjejerna. Puss

    SvaraRadera