1 november 2009

Prinsess sömn

Har verkligen sovit som en prinsessa inatt! Thank you mum<3Sov från 22.00 till ca 10.00 förmiddags, helt fantastiskt! Vi är så romantiska nu för tiden, slitna tvåbarnföräldrar, som har barnvakt och går och lägger sig kl 21.30 och somnar på en sekund;) Kände mig skönt utvilad, hade dock kunnat fortsätta sova tror jag... Känns som att jag har nåt i kroppen + att jag äter just nu ny "medicin" som jag såklart får biverkningar av, typiskt, men ska se hur det går den här veckan, om jag kanske måste sluta, suck...

Barnen kom hem vid 14.00 och vi har inte gjort så mycket idag faktiskt. Björn började jobba kl 14. Fastar Anna kom efter 15 och var här och busa med barnen till 19, trevligt trevligt!

William sover sin första natt i nya sängen, det såg så mysigt ut, ville nästan sova där själv:) Jag och Björn var tidigare idag på Jysk och köpte ett super härligt nytt täcke till honom med så han skulle få så mysigt som bara möjligt! + att han har frusit lite med det gamla och en tanke är ju att han nu ska sova skönt HELA natten i sin säng...

Myspys i nya sängen...

Jag tittar nu på Ensam mamma söker, vet inte varför, men jag brukar titta varje söndag, hmm ... Sen blir det God natt, fan jag borde vara piggare än vad jag är! Men det är nog boken jag läser som lockar, läser alltid lite innan jag somnar:) Imorgon är det ny vecka igen, va fort det går. Middag med goda vänner imorgon. Annars inga planer tror jag...

God natt!

1 kommentar: