7 november 2009

Imorgon

är det Fars Dag. Ska nog bjuda hit Far på Middag och köpa nåt fint till honom. Brukar alltid komma på nåt han behöver:) Vad brukar ni ge? Förslag på bra present uppskattas!


Pappa <3

Pappa Björn har jag beställt en jätte bra Fars Dag present till som själv klart inte kommit än! Men men, det är som det är. kommer nog på måndag... Men han får ju också så klart njuta av god mat och nåt annat litet fint. William ska dessutom rita en fin teckning imorgon bitti till honom:) Björn är på hockey och skulle antagligen ut ikväll så jag är hemma själv med barnen. Dom sover nu och jag ska titta på Körslaget snart. Inte så imponerad i år av körerna som förra, men det går att titta på i brist på annat...

Magen krånglar fortfarande och "medicinen" har jag slutat med så jag hoppas att jag ska känna mig lite bättre nu utan den iaf... Ska ringa Vårdcentralen iaf på måndag ang. magen. Får se vad dom har att säga, sist jag var där på undersökning skrev dom bara ut omeprazol, suck....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar