23 november 2009

23 November

var det datum jag väntat och längtat till för ett år sen. Det var det så kallade BF datumet för Ludde:) MEN nu ville han ju inte riktigt komma denna dag utan väntade några dagar till, han trivdes bra i magen:) Det är verkligen nåt speciellt med denna väntan, att veta att snart har jag mitt barn här! Man är ju så less på slutet och vill bara att det ska vara klart, sen saknar man graviditeten ändå när det är slut... Eftersom min bästa vän Frida går i väntans tider och har BF 10/12 så blir det lite mer påtagligt med, eftersom man vet vad hon går igenom nu. Lycka till Bästa Frida när det är dags! Snart är Lilla Sally här! :)

2 kommentarer:

  1. Jag vill vara här men är ändå rädd... Det är läskigt att föda barn men ändå härligt.
    Men är det verkligen en Sally?? Snart får vi veta:)

    SvaraRadera
  2. Klart det är en Sally! Spännande är det;)

    SvaraRadera