3 november 2009

Lillfisens första steg!

Ikväll hände det magiska, Ludde tog sina allra första steg helt själv! Först "lurade" jag honom och släppte handen så fort så han hann inte reagera utan tog ETT steg själv innan han stannade och satte sig ner. SEN stod han mot en "fotpuff" och började helt plötsligt vandra mot soffan! Det hann då bli 4-5 steg innan han fick tag på soffbordet! Söta älskling! Dessutom så är han typ sjuk och då tror man ju inte att han ska börja gå bara så där...:) Det är en sån fantastisk känsla när ens barn utvecklas och gör framsteg!

Jaha, då sitter man här och tänker på detta mirakel och barnen sover, hur gick det till? Kl är bara 19.15... SKÖNT kan man även kalla det;) Willebus var sjukt trött eftersom han vägrade somna igår kväll... + att han vaknade 06.15... Ludde var trött för han är lite sjuk och sov tidigt idag. Så vad ska JAG göra alla dessa ca 3 timmar innan det är dags att sova?... Det är ju så klart min TV kväll så jag intar soffan och bara njuter av en kopp te och ensamheten:).....BTW, Björn jobbar så tvn är min, och bara min:)

1 kommentar: