2 oktober 2009

Stockholm

Idag tar jag tåget till Sthlm, helt själv! Fast jag ska ju träffa Anna och Marika där:) Anna och Marika träffade jag under mitt år i Boston som Au-pair. Vi hängde ihop under 1 år och hade himla massa skoj tillsammans! Nu är det många år sedan vi alla sågs samtidigt, tror det var sommaren 2003... Sen har jag sett Anna 2 ggr utöver det och Marika i våras när hon tog sig till Mora för att åka Tjejvasan:) Marika bor annars i Oslo och Anna bor i Sthlm, så vi ska bo hos henne hela helgen.

Eftersom vi spenderade mycket tid på TGI Fridays så kommer det att bli ett gott besök där på lördagen, men eftersom dom inte har vår favorit i Sverige, spinach dip, så har jag fått ett hemma recept av Linda som vi ska fixa på fredagskvällen:) GOTT!!!!

Ha en trevlig helg alla, för det ska jag!

1 kommentar:

  1. Hej sötnos!!
    Hoppas du får en mysig helt i sthlm! Det är jättefint väder men kallt. Själv ska jag upp till mora o botanisera bland våra gamla bebissaker o kläder, kan ju finnas ngt som bebisen kan använda, typ en sparkdräkt i brun plysch med utsvängda ben obs! inget skämt mamma hade hittat en sådan. Bebisen kommer att bli den coolaste katten i stan.
    Puss o kram på dig o familjen.
    //Kicki

    SvaraRadera