29 oktober 2009

Borlänge

Imorgon ska jag och mamma åka till Borlänge och shoppa lite. Ludde får hänga på, men William blir hemma med faster Anna. Han får nog roligare då, lite egen tid med faster är aldrig fel!;) Ska hursomhelst bli kul att bara göra nåt annat. Behöver en "mittemellan" jacka, alltså inte en skinnjacka eller värsta dunjackan, utan nåt där emellan... Hittade en jätte fin på HM i Sthlm då jag var där sist, men då hade jag tyvärr inte råd:( Så jag hoppas på att den finns, då den inte finns här i Mora iaf.

Snart är det helg igen! Gud va fort tiden går! Mamma vill att barnen sover där på lördag, JA TACK säger jag bara:) Ser fram emot denna kväll/natt jätte mycket, ska bara njuta av att få sova. Är inne i en sjukt trött period, så ja jag är glad att min mamma verkligen vill låna mina hjärtan ibland!

Imorgon ska jag berätta om ett STORT framsteg som gjorts här hemma, men nu är jag såååå trött och ska lägga mig och läsa ut min bok! Är fortfarande inne i "Flickan som lekte med elden", inte många sidor kvar nu:)

God natt!

1 kommentar: