26 oktober 2009

Busunge!


Häromdagen hittade jag mitt lilla busfrö just som bilden visar! Han satt så fint och lekte på golvet, jag gick ut ur rummet kanske 1 minut och sen hör jag att han inte är riktigt nöjd där inne... Kommer in och hittar honom PÅ bordet, han har aldrig visat några klättertendeser tidigare, men nu får man visst se upp:) Han är så söt och smart, han förstod att han skulle ramla ner om han typ rörde sig och ropade då på mamma!
Nu ska jag faktiskt gå och sova lite till med Ludde, har varit jätte trött hela helgen, så jag får ta och passa på. William är på dagis och det regnar ute, inte sugen på någon morgon promenad direkt:( Fick ju även lov att gå upp strax efter 05.00 imorse då vi numera har bytt till vintertid. Vad är det för vits med sommar och vintertid egentligen? Bara fruktansvärt irriterade när man har småbarn, dom fattar ju liksom inte att man får en extra timmes sömn tyvärr... Så nu får jag väl förbereda mig på o5 istället för 06 varje morgon, tjoho!.........

3 kommentarer:

  1. lillplutten är väl för söt...;-)
    Kram från mormor

    SvaraRadera
  2. Han är så go så man vill äta upp honom. Pussa båda från mig.

    SvaraRadera
  3. Sööötis!
    Fy vad dom växer.... helt otroligt???...
    Tack för senast.
    Hoppas att vi ses snart igen.
    KRAMIZAR!!!!

    SvaraRadera