13 oktober 2009

Heta räkor

Tog en sväng med barnen till Öppna förskolan idag efter lunch, så himla skönt att bara göra nåt annat ibland och se lite andra mammor och pappor:) Varför är det så svårt för mig att ta mig dit?... Det är ju kul för barnen och OK för mig, ändå har jag bara tagit mig dit 2 ggr sen Ludde föddes... Ska bli bättre helt enkelt!

Sen har jag städat lite här hemma för Maria, Linda och Camilla skulle komma hit och mysa och äta middag med oss. Björn jobbar kväll så det blev en härlig tjejmiddag. Vad skulle jag ta mig till utan mina underbara vänner?! Love you! Det blev fantastiskt gott med Heta räkor, ris och sallad. Mums Mums! Sen glass och Kaffe/ Te till efterrätt:)

Nu sover barnen och tjejorna har åkt hem. För mig är det såklart TVkväll med Ugly Betty och sedan Desperate Housewives, lovely....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar