9 juli 2009

Wasastugan

Igår drog jag, Camilla och Hannah till Wasastugan för att äta middag och ta en öl. Helt underbart att ibland kunna åka iväg och bara hänga med goda vänner:) Det blev en sotig GOD stek med klyftpotatis och vitlökscremefraiche, mums! Själva Wasastugan har ju kanske inte den mysigaste inredningen, men det fick ju duga eftersom uteserveringen var stängd pga vädret:(

Efter maten och två öl så åkte vi upp till Linda som hade haft middag med några tjejor hemma. Vi fick där jätte goda jordgubbar och glass + kaffe. Mums även det. Sen fick jag ett glas vin och vi snackade lite skit till ca 00.00. Då kände jag att det var dags att åka hem, är ju van att somna vid 22.00... Tack alla iaf för en trevlig kväll! Det var himla kul att bara hänga gäng...;)

Idag är det en fruktansvärd seg dag och det regnar konstant... Varför?! Man kan ju inte ens gå utanför dörren! Jaja jag får ta tag i lite tvätt och sånt här inne istället. Igår möblerade vi om i vardagsrummet, det blev lite luftigare nu, precis som jag ville:)

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar