2 juli 2009

Ännu en dag på stranden:)


Åh, gud va jag älskar detta väder! Men lite jobbigt på kvällen när vi ska sova... Idag har jag krånglat med barnen i några timmar för att få dom att somna. Ludde som är lätt väckt somnade vid 18,30 han var helt slut. Sen vaknade han till flera ggr av bla Glassbilen( Som jag blir galen på!) Hur kan den komma efter 20.00 och tuta hysteriskt utan för vårat fönster?! William skulle sova i källaren så Ludde fick jag ta ner eftersom han vaknade och så trodde jag att allt var frid och fröjd, nä men då kommer W upp och har inte somnat och är rädd... Så nu helt plötsligt ligger L nere och W uppe... Hmm, hur jag jag läsa det här nu då... Ja det ordnar sig nog:)


Har varit förbi pappa idag. Känns som att det var evigheter sen vi var där... Vi bestämde oss för att grilla tillsammans imorgon:)


Hamnade på stranden med Sara idag också, helt underbart! Ludde var lite kinkig men det är väl värmen + att han sover så dåligt just nu på nätterna och vaknar tidigt på morgonen...:(


Jag har nåt slags värmeslag eller nåt, det gungar och gungar. Skitdrygt! Men jag har köpt vätskeersättning nu, får se om det blir nå bättre.


Nä nu ska jag vattna blommorna ute och sen sova! GOD NATT!

2 kommentarer: