6 juli 2009

Tomteland




Idag har vi varit på Tomteland hela familjen + faster Anna. Det var trevligt att göra nåt:) Har ju bara badat och haft det bra i över en vecka så nu var det faktiskt skönt med lite annat... Fast det är ju ganska kallt ute nu:(

Allting gungar fortfarande i min värld och det är väldigt jobbigt, fattar inte vad som är fel... Var upp på VC och träffade nån läkare som sa att det inte var nåt fel på mig, även om dom inte ens tog ett blodtryck eller nåt. Bara kollade i öronen och halsen och konstaterade att jag var "frisk"... Ja ja, hur som helst så åkte jag iaf upp till Karin på hennes jobb i dag och hon tog Blodtryck och Hb. Hb var 139 vilket är bra men trycket var typ 97/59, ganska lågt alltså... Jag brukar ha lågt så inte vet jag om det är nåt med det... Vi får se hur detta utvecklar sig helt enkelt...

Tro vad vi ska hitta på denna vecka då, Björn är ledig...










1 kommentar: