20 juli 2009

Tråk...

Usch, har ingen lust med nåt nu igen, REGN! Har haft en trevlig helg iaf, grillning med Sara, Johan och Maya i fredags och grillning hos mamma på lördagen. Vi tog husbåten ut på lördagen och så åkte Danne med oss hemåt. Vi bestämde oss för att gå på Hotellet och ta en öl som slutade med Wasa:) Ganska kul, har inte varit där på ca 2 år. Tyvärr inte så många kändisar, börjar jag bli gammal eller...?;)

Igår var självklart en seg dag, då jag var trött och vädret sög... Idag suger vädret ännu mer och jag är deprimerad:( Har varit hos Karin en sväng bara för att komma hemifrån, men barnen var så griniga så fy vilken dag!

Nu sover de små liven iaf och jag ska tvinga mig ut på en långpromenad, behöver komma ut OCH röra på mig! Undra hur mycket jag gått upp igen nu efter att jag tog "sommaruppehåll" från VV.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar