27 juli 2009

Idag har Björn och hans vänner tagit husbåten och styrt mot Rättvik. Jag tänker nog haka på imorgonkväll och festa till det lite, det är "Classic Car week" där nu, kanske även "tisdagskul" imorgon...? Ja det kan nog bli kul iaf, jag och Camilla åker ner på em imorgon!. Först på dagen ska jag ta William med mig ner dit för att kolla på crusingen, han kommer bli helt galen av att kolla på alla fina och häftiga bilar! :) Ska bli skit kul!

Nu har jag haft lite skön "egentid" och gjort fotbad och målat naglarna, sånt som man helt enkelt inte har tid med så ofta... Ludde sover så gott och William ville stanna hos mormor i Nusnäs... GUD så skönt det ska bli att sova i sängen helt SJÄLV, händer inte så ofta, det brukar vara överfullt... men nu för tiden sover ju Ludde i sin säng hela natten med, LYX:)

Hoppas Hoppas att det blir finväder imorgon!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar