17 mars 2009

Vår? eller....

Idag vaknade vi vid 6 som vanligt nu då... Såg framemot dagen som skulle bli en riktig vårdag enligt vädret på TV. Bestämde mig fort för att promenera ner på byn istället för den vanliga turen. Hade lite att uträtta och jag får sån motivation till att göra saker så fort solen tittar fram:) William på dagis och Ludde nerbäddad i vagnen beger jag mig ut, upptäcker ganska fort att det var inte så himla vårhärligt som jag hoppats på, det blåser jätte kallt! När jag ändå kommit ner på byn så fixar jag det jag ska och sen kommer B och möter mig och vi tar en lunch, GOTT! Köpte ingen god bakelse till kaffet, jag var så duktig som kunde hålla mig:) Nu får jag lov att skärpa mig liksom... Har inte tappat ett kilo sen jag kom hem från BB, hur man nu lyckas med det...
Sen åker jag med honom hem för vid den här tidpunkten så har solen till och med försvunnit och det blåser om inte mer...
Solen tittade iallafall fram igen under eftermiddagen och det känns ju iallafall härligt att se den även om det inte är sommar än! Dagarna känns längre och det är ljust ganska länge nu på kvällen.
Vi gjorde Våfflor till middag och det var super gott! Tack mamma för de goda jordgubbarna vi fick:)
Nä, nu ska jag försöka fixa till den här bloggen lite till, vill få den riktigt fin:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar