23 mars 2009

Cars...

William har blivit besatt av Cars... Eller det har han väl varit ett tag nu och han har en fin samling bilar nu från filmen:) Det finns dock hur många mer som helst, så det lär väl bli några till i födelsedagspresent till sommaren... Så här fint kan man ställa dom på golvet, annars är TV-bänken en fin parkeringsplats för alla bilar. På kvällen ställs dom upp fint på byrån i hans rum, han är så rädd om sina fina bilar!



Ludde har typ ätit hela natten, så idag har jag varit lite trött... Björn åkte tidigt till Falun för att skriva upp för taxikort, så pappa körde William till dagis och Farmor Karin hämtade honom kl14. Jag har lyckats tagit mig en promenad men sen har det inte hänt så mycket mer måste jag erkänna... Ludde har knölat lite också, så vi har bara tagit det lugnt. Björn kom hem vid 16, han klarade provet!!!:) MEN nu måste man även köra upp och det ska han göra i slutet på april.


Så här kan man se ut om man heter Ludde och är nyduschad och har långt hår:)
Nä, fy vad trött jag är, dags att lägga sig...
God natt!




5 kommentarer:

  1. men jag dööör va sjukt söt!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hahahha.. Tänk den dagen jag kan göra så här med Hellans frilla....Om 6 år typ:)

    SvaraRadera
  3. ha ha ha!! ser ut som en liten minigubbe :)

    SvaraRadera
  4. Hahahahah...jag döör va söt han är!!Fin blogg!

    SvaraRadera
  5. Tack för era kommentarer:)

    SvaraRadera