18 mars 2009

Kl 05.00...

Då bestämde sig Ludde för att vakna... Försökte få honom att somna om, men det var omöjligt så det var bara att gå upp. William vaknade kl 6 och var nog lite förvånad att vi redan var uppe. Han har sovit i sin säng två hela nätter nu, det var länge sen! Det är så skönt för oss alla tror jag, vi sover bättre, men ändå lite tomt utan han... Ludde somnade om vid halv 7 och då gjorde jag det med:) B gick upp och jag fick sov morgon till 9.30:)

Lite senare på förmiddagen så tog jag och Ludde vår promenad förbi pappa som hängde på. Sen kom B och Wiliam på skoter till pappa och vi tog en fika där. Sen kom mamma och mormor hem till oss med semlor, så det blev fika igen:) Åt iallafall bara en halv...

resten av dagen har spenderats hemma. Det finns ju alltid MASSOR att göra...

Just det! Ludde fick smaka gröt för första gången idag:) Det var så härligt att se, "stora" killen! Han har inte reagerat något på det så han får väl en smakportion imorgon med sen kanske han kan börja få gröt på kvällen tänkte jag så han håller sig mätt lite längre.

Snart är det "Greys Anatomy" på TV, underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar